Food and drinkRéservation sur restaurants

Ristorante "Ring d'Urra": descrizzione, menu, cuntatti è testimoniali di i visitori

U "Ring d'Urra" hè stata fundata in u 1998, ma hè sempre famosa. Dintra i so mura ùn pò micca solu rilassate, ma ancu visitate u salute è u centru bellezza. Inoltre, i clientni è invitati di l'ospizzioni pudarete visitate sempre unu di i trè dispunibili in u "Ring d'Oro".

In u bastimentu puderà custruisce a festa di qualche celebrazione, chì l'alberghju hà parechje spazii: banquet saluni "Yesenin" è "Suzdal", è di GR Hall.

Ristorante "Panorama"

U "Golden Ring" hè cè famuzu per questu restaurant, cum'è "Panorama" hè a prima istituzione in Mosca, da quale una bella vista di a capitale di Russia da una vista di vista d'occhi, postu chì tuttu si trova nantu à u 23 chianu di un edifacu cume.

L'internu di questu restaurant hè luxuu - hè fatta cù pruduttive corsi di legnu, vitraghju è tessuti naturali. In u palcuscenicu di u restu ùn sò micca praticamenti micca mura - invece d'elle ci sò largate grandi di u quale pudete amparà a bellezza di Mosca. U salone di ristorante ci pò accumendarà 60 persone in i so mure, perchè si spessu prumessu banquets destinate apposta per un certu numaru di invitati.

Cucine "Panorama", forsi, hè u megliu in tuttu u "Ring d'Oro". U menù di ristorante offerte i più boni mistieri i più prudutti di a cucina d'autore. Ci hè ancu una cantina di vinu chic, chì hè fatta di vini purtati da parechji parte di u mondu.

Tutti i ghjorni (da u marti à u sabbatu) i clienti sò cena cun l'accumpagnamentu di a musica classica vivente realizata da i megliusisti di Mosca.

Visita a "Panorama" (ristorante in u "Ring d'Oro") pò esse ghjornu da 6 ore à a mezzanine.

Ristorante "Garden inverno"

"Jardinu d'invierno" - altru creazione di diseggituri, chì simpliciamente amazes cù a so bellezza. Questu hè un altru restaurant in u "Ring d'Oro", chì apre u vista panoramica di a cità. Solu davanti à sente, puderete capisce a vista di u spaziu da u complexe "a cità di Mosca" à l'anticu Arbat.

U salone di u ristrettu hè designatu per 70 stanzi è parechje più com'è un invernamentu, cum'è quì ogni rinochju di u ristrettu hè decoratu cù l'exotichi di stanzi. L'internu di u "Garden di Ghjerusalemme" hè fatta in stili italianu, in tonalità biancu, chì dà un pocu di ligernità. Inoltre, l'elementu originale in l'internu di u restu hè una cupola di vetru chì sustituisci u so culore.

"Jardinu d'invierno" hè un ristorante in u "Ring d'Urra", a menzione di quale offre ogni clientale un gustu di culinaria meditea uriggiana preparata da chefs experimentati cù l'esercitu in restaurants in Italia. In più di a cucina meditarranea , puderanu ancu cumplicate qualcosa cunniscenza di a cucina naziunale cù platti naziunale cottu nantu à i migliori tradizziunali di Russia.

Ci hè un "Jardinu d'invierno" in u 22u chianu di u "Ring d'Oro". U risturante hè apertu tutti i ghjorni da 12 ore dopu à mezzanotti.

Bar "Diamond"

Ogni ghjornu di a settimana è in ogni ghjornu di u ghjornu, i visitori di l'ospiti si ponu amparà u Diamond Bar è bè da una tazza di cafè fragante in u so salottu cusgetu. Hè situatu à u cori di l'hotel, vicinu à a fontana grande, perchè pudete rilassate quì cù l'accumpagnamentu di splashing water.

A buttula di menu abbia esse diliziosi, una larga varietà di tè, coffee e una varietà di bevi. Ci hè ancu una carta separata, chì presenta un cunfettu di marca, chì quellu chì hè u fruttu di l'imaginazione di u chef d'un hotel.

U bar Lobby hè spessu un locu convenientatu per riunioni, riunioni di cummerciale è negozii, è per una simplicità cunvertazione spirituali trà l'amici.

Banquet hall "Yesenin"

Banquet hall-restaurant in u "Ring d'Oro" "Yesenin" hè un locu assai cumentu for various events. Tuttu ciò hè dovutu à u fattu chì, grazia à u so dispusitivu, pò esse facilmente trasfurmatu in un locu per una reunione cummerciale, un banquet è cusì. In generale, u palcuscenu hè creatu per 90 visitatori, se u banquet hè chjucu, è per 150 persone in casu di una mesa di buffet.

Visualmente, u palcuscenu pò esse divisu in duie zoni: chjuca è grande, chì hè spartutu da un contru fattu per a persona chì incontra i ghjente.

Banquet hall "Suzdal"

U salottu "Suzdal" hè una piattaforma per adupralli avvenimenti veramente riali. Prima di tuttu, questu hè duvuta à u so vastu territoriu, induve 300 ghjente pò esse accade in u eventu di un banquet.

L'internu di u "Golden Ring" u salottu-ristorante "Suzdal" hè veramente luxuu. Un lignu grandi, decoratu cù parechje cristalli di cristalli, chì immediatamente illuminava l'alla camara, immediatamente flassa in l'ochji. I souri sò soporta da culleghi di marmurallu, è in una di e spazii di u salone, una cascata hè urdinatu.

Ogni ghjornu, da 7 ore di a mattina, l'ospita hè tenuta in u palazzu "Suzdal". In questa ora, a musica classica ghjucà quì, chì si faci nantu à l'arpa.

GR Hall

Per un veru esse u manifestazione massiva, hè un Salone GR Hall, chì, in casu di necessariu, pò esse un restaurant in u "Ring d'Oro". Stu salottu-ristorante okkupa dui pavimenti di l'ospiti è hà una entrata supplementu da a strada. Ivy. Una varietale di camere sò ancu anu attaccati à u so territoriu durante e diverse eventiunità: una stanza di cunfurmazioni per l'artisti, a cucina, un vestuariu, un ascultore addunitariu indipindente, un spaziu pianu destinatu per i visitori di u ghjornu, è ci sò agenti di recepzione à l'intrattenimentu à u hall, induve u staffi salutà ogni client .

U salone hè stallatu di duie zoni, una di e quali hè furnutu da una grande cammara è suci è u sicondu - cun una gran pista di ballu, u palcuscenicu è, sicuru, u megliu tagħmir di luci è sonu, chì permette cuncerti veri cù a participazione di stile Russa è straniera.

Ritenimentu di i ristoranti "Ring d'Urra"

Tutti quelli chì anu visitatu i ristorante di u Golden Ring Hotel cum'è un clienti di l'avvenimentu o un invituale ordinale estenu cumplettu di tuttu i cundizioni chì sò stati dispunuti pè e persone. Prima di tutti, i ripertorii di u clientu marcate u livellu positivu di serviziu, chì hè caracteristicu di l'istituzione chì sò dispunibuli quì. Quì, sicondu l'invitati, u persone hè rimpiazzatu bè è furmatu.

In quantu à a cucina, spessu sottumessi a so unicitati. Quasi tutti i platti chì sò sirvuti in i ristorante di u Ring d'oru sò i frutti di l'imaginazione di u chef, per quessi sò veramente unicu, chì ùn pò micca micca attruverà veranu gastrunomi.

A quantità di risposti admirenti recette in u so indirizzu una statua vista panoramica da i finestalli di i restaurants "Panorama" è "Winter Garden" - cusì bellezza, sicondu l'invitati, solu ùn ponu micca, ma aligria.

Tutte e funziunalità di i risturanti di u "Ring d'Urra" attrae tutti i novi connoisseurs d'alimenti preparati deliciosu è i visitanti constantu sò furzati à vultà una volta di novu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.atomiyme.com. Theme powered by WordPress.