Home e famiglieAccessori

Magicu le Monde Ellevill: ugna di ùmmiri è freitag godovasika sù

Manufacturers di slings high-di qualità, ci sò parechji. Ma oghje avemu delve in u spettaculu mondu of "Ellevill" - u mondu di disegni maravigghiusu e naturali, pruggittatu di Madri e agnidduzzi di latti.

E Ellevill cumpagnia nurvegiana cuminciatu in u 2007. Purtatori cù mutivi etnica in colori luminosu subbitu culpitu u top! Hè prumossi a sapiri ca facci cullezzione Zara fù a nostra compatriot - cantanti Natalia Bocuse (gruppu folk "Mulinu", un nomu tappa - Helavisa). Natalie foto cù a so figliola Ninochka è ancora nova e pagine di u situ ufficiali.

Allura, chi cunfortanu è cuntinueghja à amaze sò asèmpiu e pruduttori Norwegian, piacia tantu ca li matri slings, recensioni di cui sò piena di gioia è di gratitùdini?

A prima racolta

Zara Candy (Parisien) - u spechju. Ca divintò un classicu mumentu, si sempri di qualità. In più, à parechji altri culori sò prudutte in u 2007, cum'è luminosu, hinting à u culore naziunale.

Stu longu sciarpa pò puru èssiri usatu comu un ugna di l 'ùmmiri: hè nzerita rewound à l' "viculu". Da u listessu tissutu sò isciutu è slings cù chjerchji (SSK), chì hè dinù asgiata a vèstinu pistìcciuli da i primi tempi di a vita.

A prima racolta di "Ellevill" hè statu fattu da a cuttuni Indian di qualità. tissitura Jacquard, de tressu, comu si avissi per ghjustu ugna. Chì si face slings "Ellevill" asgiata è sicuru: ch'elli ùn ruga grande Folds, ùn fece spaddi di me matri è ùn appughjà u zitellu, furnissi bona sustegnu. Wear u vostru ciucciu in un ugna - un veru piacè! In agghiunta, lu friscalettu E flat e cari. Però, è tene assai (cum'è tutti li cosi boni).

New antiche culore favourite

Dapoi u 2008, a ligna di sciarpe da "Ellevill" hè sviluppata accumpagna. Ci era prima lu cusì-chiamatu limiti - una seria di edizioni limitatu. À mezu à elli, ci sò accussì raru e miò da fashionistas chì sciarpa ugna di ùmmiri, fabbricari in u 2008, avia dighjà di trè o quattru mistresses, pò costa di più cà nova. Un esempiu di un tali ugna - Zara Sunset:
New cauciucata e cuncezzione - nova slings per i zitelli da Ellevill

catalogu d'oghje of "Ellevill" aghjuntu micca solu i culori è limiti, ma dinù cumpritamenti nova cauciucata: fodera, di lana, di bambù, pannu è blends di sti materiali. Cù sta vi ponu facirmenti coglia i ugna di ùmmiri di i staghjoni di friddu. Spugna da a lana naturale è mischji di cuttuni AB, si sarà aridu, ma micca paura Stridan'in faccia.
Ma bambù e lino sò perfetta di statina:

In u 2013, a cumpagnia hè celebrà u so quintu anniversariu, è issu casu hè didicatu à a questione di i limiti gruppu, chì in pochi anni, sarà di sicuru divintatu un veru scaghjuli cari.

Proper ferita - u tastu a ans riisciuti

Ugna di l 'ùmmiri - ùn hè micca ghjustu una bella Accessory. Si hà parechji vantaghji più altri zitelli, portante, è ancu wheelchairs. Arde-sciarpa è SSC pò ièssiri usatu da a nascita à l 'età sinu à u zitellu ùn andaraghju piena su camminare (e curriri, di sicuru). A vera Boon si pò esse di parenti di i zitelli cù funzione moteur, limitata, chì à spessu bisognu à esse à a manu.

Comu pò all'Europei lu dirittu? Di sicuru, ci hè megliu à fà a slingokonsultantam - Madri vera chì sò voli à aiutà novi ghjunti. Ma vi pò èssiri fora è None siparati. Allura, avemu à pruvà!

Ghjira KNK (cross-supra-sacchetta)

1. Tende ugna (etichetta Banh u più sciarpe).
2. Metti u vostru ciucciu in u mezzu, cù un 'ugna di piglià pens, Perching in un Alesana.
3. Piazzà, su la mitati manca daretu, li cianchi, avemu spustà daretu à l 'spalla dritta. Dapoi lu secunnu iunti viaghjà similaire.
4. pianu Catch nantu à e spalle, mette fora, avvinghji-Passà da zitellu spòglie.
5. retracted da u saccu, accuminciari gruppu nant'à u daretu, o cu l 'cruci' nnarrìari, facennu l 'unità fronte.

Sintumu aggalabbata chì ghjira - altra è mancanza di lu duluri a lu 'nnarrìari e spalle è calà i spaddi. E la gioia di un zitellu, di sicuru!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.atomiyme.com. Theme powered by WordPress.