News è societàCultura

: Quale hè u sei? Francese l'pedlar

Ognunu sà chì i sei - person pràtica picculu errands autorità supranu in ritornu per a so favuri. Lu tèrmini veni usatu in u vucabbulariu criminali, ma hè pocu si à mezu à ghjente chì ùn rapportu à delittu. Ci hè u verbu "Six", ca significa "di esse à l 'armata è chjamate", "piacè", "essa".

Ùn sò cusì-chiamatu di lana - prigiuneri, facìannu finta di essiri la maggiuri e authoritative, ma in fattu pi ricupirari lu cusì-chiamatu lotti nant'à u so propriu, o à a richiesta di i amministrazione. In un sensu, si sò j'ai dinù, per ogni assistenza e cuuperazione cù l 'amministrazzioni prigiò dà u prigiuneru un casu à lyrics parole. Comu regula, si nun sfruttera lyrics parole tante brame, postu chì l 'amministrazzioni prigiò stessa ùn rispittari la j'ai di u unseasoned di i so principii murali.

Quale hè "sei"?

Perchè hè u chjama un j'ai dipinnenti? Stu tèrmini veni di lu vistitu carta basciu - sei. Unu di i strategii cumuna in una carta jocu "burla" si facia tutti i so j'ai in u principiu di u ghjocu. Cusì, avemu vede un tipu di Dizionario à l 'accussì-chiamatu foraggi cannuni - j'ai nimu appreciates, ùn basta à fà ciò ch'elli sò dittu, dumandu di lu à a prima dumanda. Nunustanti lu fattu ca lu tèrmini fu urigginariamenti usata à mezu à i latri, nœud e àutri pirsuni criminali, è aduprà primura oghje, è ghjente urdinaria.

Una versione alternativa di l 'urìggini di e parolle

Quale hè "sei"? Sicondu à un altru versione, u termine hà u so radiche micca in u mondu criminali. J'ai in u 19u seculu chjamatu i giovani, facenu in u ustarii. A cosa tua si te torna per via di a carta stessu, chì serve cum'è u rè è aces. Qualchi dì dinù chì u ghjornu di j'ai pagatu 6 sordi, è da a ci la cosa tua. Pub e Taverne era la scena di friquenti tutalità di i infernu lucali di latri e gamblers, chì anu aduttatu u termine, chì và in u so ambienti. : Quale hè u sestu in Russia di u 19u seculu? Servu, un carusu errand, Acolyte.

: Quale hè u sei?

A data, ùn ci hè micca chjaru uguale in sta materia. So, chì hè sei? Cù u valore di sta parolla hè di più o di menu chjaru in u mondu criminali. À mezu à a ghjente chi ùn sò riguardanti lu munnu, criminali, sei sò chjamati i una parsona fora di lu scantu e subservience pena ogni canne di u capu, ll'è rispittatu, è cetara è cetara. D.

Assai spissu si tenga sei in ordine pè ottene luntanu da u so binifatturi qualchi privileggi. Comu regula, u so solu privilegiu - hè un locu andarinu vicinu da u putere. autorità ùn billezza di u so j'ai è li ghjova à ghjunghje qualchi di i so scopi. Six pò esse un Franchise ufficiu, aspittava di prumuzzioni e culo i spaddi di u so patronu, e un zitellone da una casa, ruttu, circannu a mpinci à l 'auturitati carrughju. Calchì volta mistakenly veni cunziddiratu comu informants, ma si sò micca cunnessione vole cù i j'ai Ùn sò. Micca ogni snitch - sei, è tutti i sei - snitch.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.atomiyme.com. Theme powered by WordPress.