GirateTips Travel

Volgograd Luisiana: storia, photos

Stu maravigghiusu cumplessu, storica è architetturale da esse in gradu di vede tutti quelli chì vene à Volgograd. Luisiana si trova nantu u Gallo Italia miridiunali di la cità. It miracolosamente puntu lu cità lutherans custruitu - culoni, chi fu funnata è hè una cumunità religiosa Herrnhuters.

Storia di Serapta (Volgograd)

Oghje, u più grande spaziu di a cità, à tempu à u nivellu di u tarritoriu, è in termini di populazione, hè Krasnoarmeysk. Ma 230 anni fà, stu paese era una piccula cità, chi fu funnata migranti da a Germania. Iddu fu chjamatu Luisiana.

In u XVIII seculu Russian Choruses & Catherine II invitatu i so tirrazzani à piglià parte à u sviluppu di rughjoni vacante cunfini miridiunali di la Russia. Nantu a so d 'prima a arrispùnniri Herrnhuters vivono in Sassonia. Iddi eranu cristiani, è i discendenti di u Moravian fratelli, chì èranu custrinciuti a lassari a so patria, dopu la supprissioni di rivoluzioni Hussite. In ghjustu un pocu d 'anni nanzu si trasfirìu a Russia, Gianfranco Czech ricevutu riparu in nsidiamentu Sassonia Gerngut. Duranti stu tempu, a so sucietà hà cresce assai. Iddi èranu intro da nova mazzinianu.

Herrnhuters accettatu di resettlement sottu cundizione ch'elli vi sarà datu l 'uccasioni di impegnà in attività missiunàriu. Ci vulia à purtà a parolla di Diu, à tutti i peni, pi rispettu di lu malatu, lu poviru è immobbilizzata. U locu di stabilimentu di a so scelta à mezu à tanti offerte. Quandu si d'tempu na vota chiamatu l 'pecchè, u frati si vutau a Bibbia. Si leghje e parolle di u Signore,, chi iddu infurmazione à u prufeta, Elia, u mandonu à Serapta di Sidone. Diu hà fattu u tantu chì in a casa di un ragnu, chi si firmau lu prufeta mai dwindled in la farina, bagnera, è burro da u vasettu micca favuritu. Stu poi addifenni era una donna è u so figliolu à a morte.

Prubbabbirmenti, hè una maraviglia cuincidenza, ma u nostru Luisiana (Volgograd), cèlibbri pi la pruduzzioni di ogghiu verdura, è di farina. Ancu oghje vi pò vede nantu à i scaffali di prudutti cu lu nomu "Luisiana".

sviluppu di a cità

Comu l 'anni passaru, lu culunia si stende. Ci hè parechji pianti stati posti in arbureti, vigne, e piantazione. Luisiana statu cunzidiratu unu di li megghiu piste di Russia, si hè famosu per a so bagnarole e fangu e surgenti minerali. Paria chì u Signore, ellu stessu i residenti di u stabilimentu di ipidimii à e principali naturale prutetta. Chì hè solu attività missiunàriu decretu fu canciatu na pocu d 'anni più tardi. Stu hè spiegata da u fattu chì i diffusioni di l 'Evangelu hè un ostaculu di cummerciu è di sviluppu ecunomicu.

Da stu mumentu, a vita nizziau a vutari a Luisiana. Most culoni Herrnhuters manca u paesi, è à quelli chì stava in intro a cumunità Lutheran. I so discendenti stati distrutti, o esiliatu di Kazakhstan è Siberia duranti la riprissioni di u XX seculu.

Creazione di u museu, è u so scopi

In settembre di u 1990, u Cunsigliu di i Ministri di a Federazione Russa decisu a creazione in u spaziu un tempurale museu aperta-aria. Si tinia a lu tempu di cinqui ettari. U principale ugettivi di u so creazione hè di prisirvà u campionu storica unichi di pianificazione urbanu seculu XVIII-XIX. In più, u ripigliu previstu di ticnoluggìa e industria tradiziunali, tradizioni naziunali di populi chì sò longu abbitata stu paese. Oghje, "Luisiana" (Volgograd) - u museu, chì in linia cu l 'Istitutu di ricerca, mener, in u paese. Iddu prumove u patrimoniu culturale è storicu di la Russia.

U museu "Luisiana" centri (Volgograd) u travagliu di i Tedesco, Russo, Ucrainu, Tatar, bielurussa, è u pòpulu Kalmyk. Quì sò creati, e cundizioni di a preservazione di multiculturalism in e lotte di u rughjonu, u sviluppu di a dimarchja-etniche san cumunicazioni è ballu arricchisci aghjurnamentu.

Cù u participazione attiva di pòpulu lucali in un pocu cortu periodu di tempu, u museu hè diventatu u patrone di a più bedda cullezzione di etnugrafia, storia e numismatics. L'orgogliu di u museu hè un Fund foto pacchettu. In a so spusizioni cuntene materiali valu i unicu di migrati tedesco di a vita è a cultura, Kalmyks e cuntadini Russian.

Museu "Luisiana" (Volgograd)

Oghje, u museu-riserva hè divintatu una grandi turistica, culturale, a ricerca è centru metodulugia di Volgograd. Avà si copre un spaziu di più di 7 ettari. In u so territoriu 26 palazzi puntu. 23 di li sò munumenti di seculu XVIII-XIX di significatu fidirali. Museu "Luisiana" (Volgograd), una scultura chi vi pò vede in stu articulu, hà agenti qualificata è altu putinziali scentificu, chì permette di voi à salvà, lu studiu e prumove u patrimoniu di i populi di u rughjonu Volga.

Kirch

Unu di i principali siti architetturale Luisiana è na cresia. Hè situatu in l 'ària cintrali a nord di lu paisi è sipara lu paesi da a lu cimiteru, sìmmulu cusì la linia fina chi sipara la vita e la morti.

A prima stanza, pruggittatu di prieri, fù cunsacratu vescu Nichmanom in 1766. Tuttavia, un annu dopu, église, fù cummossu di un altru bastimentu, chì esiste pruponemu di addunita in casa soia. In seguitu, hè statu attaccatu à u primu cantu cun quarteri vivant di u capu di a culunia, è u military.

Custruzzioni di na nova cresia vinni principia in 1771 à u dannu di dda culonia ricevutu un donu da Catherine II. In più, i doni Gianfranco usatu. A nova costruzione, fù cunsacratu un annu appressu (1772).

Un mudellu di a ghjesgia in Serapta sirvuta comu un salone, église, in Lichtenburg. U bastimentu hà un stile, architettura assai siveru. Iddu hè fiducia cu i canonichi "gerngutskogo barocca". Kirch hè una bastimentu dui-chi tocca furma cù una gable è guasi tichja di dicurazioni architetturale. A iddu cù una manu, hè statu attaccatu à u primu cantu. Ci era di campagna mprinnituri di l 'ulannisi è u cleru.

Doppu la Rivuluzzioni di uttùviru di 1917, lu serviziu in a ghjesgia si prutrassi di quasi 20 anni. Sempre, in u 1930 fù scunnisciuti un decretu nant'à s'ava fattu lu. In fatti, stu accadutu in 1937. Doppu la secunna guerra munniali la custruzzioni statu organizatu sinemà "Kultarmeets". In redesigning la torre, fù scunfitta, corpu, abulita, cacciatu u campanile, messa arcuni di l 'openings di li finestri. Supra lu latu nordu ci hè un curtzu, chi ogghj i grandi sinemà. In lu 1967, u teatru hè chjusu, è a ghjesgia si trova in l 'Insegna stanza.

Oghje, di tanti turisti ca veni a Volgograd Luisiana inclusa in la lista ubligatorie di Mars. Si pò vede una cambià impurtante in costruzione, chiesa, chi era una parte di u museu in 1991. Quattru anni dopu (1995) ci hà passatu u primu à tanti anni, u liturgy carrabbinera.

urganu

Tanti monumenti storichi unica famosu Volgograd. Luisiana pigghia un locu degnu à mezu à elli. Unu di i principali attrazioni, hè cunsideratu a esse un corpu, chì hè stallatu in a ghjesgia.

Iddu fu prisintatu à a cumunità di i cità Vehtersbaha (Allemagne). Sò pidali permetterà di canciari lu registers durante u ghjocu. A ghjesgia Lutheran hè sempri tinia cuncerti funnamintali e urganu. Oghje ghjè u solu enti riggiunali cu sonu virdi, senza effetti ilittronica.

scultura equilibr

À u museu vi pò vede una scultura in simbolichi di armunia è armunia - équilibré. Issu donu à a cità-eroi di a so surella, Colonia. Hè stabilitu in u 2004 durante a festa di Quelli di cultura inglese.

U travagliu hè fattu in petra, u autore Rolf Schaffner - un famosu scultore da a Germania. Sta parte di u Grand cumpusizioni cumpunuta di cinqui elementi. Iddi sò crià in cinque cità European - Colonia (Germania), Cork (Ireland), Santo (Spagna) Kronheyme (Norway). Avà, u so cumpusizioni esisti in Volgograd.

attivitati pedagogica

Per tutti i turisti, ca veni a Volgograd Luisiana face un tempurale mprissioni. È micca solu u curatu di munumenti stòrichi. Museum-Reserve rigulari interregional Seminari scientificu ", tavule annata", o cunfarenza, publicheghja u so propriu? R scentificu è ghjurnale "News di Serapta."
U museu hè u megliu in u rughjonu, spirimintali travagliu biblioteca tedesco Russian, inglese è i centri cultura Kalmyk.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.atomiyme.com. Theme powered by WordPress.