Arte e spettacoliLittiratura

Wisest paràbule circa la vita

Paràbula - una storia chì in certi formi cuntene certi soi, insignamenti (per esempiu, Vangelu e Salamuni la paràbule wisest), certi pinsamenti sàviu (paràbule). Ufficiarmenti hè litteratura sculasticu picculu Genre. Parechje identificà incù u wisest paràbule favuli. Stu articulu Offerte cù u cuncettu di "paràbula:". In più, datu sàviu cortu paràbula.

Cosa hè una paràbula?

Paràbula - ùn hè tantu una storia cum'è un racontu 'ammunimentu. Tanti pinsera saggiu e paràbule per seculi passavanu nantu da generazione à generazione. Ghjè ùn ncidenti: u sensu largu stu mondu in ogni tali storia. Paràbule sò differente: per esempiu, u filosofu paràbula di u sensu di a vita. À ringrazià à elli, ghjente amparà i sicreti di a vita, un accessu à a capiscitura di u mondu di u dirittu. E paràbule minzogni unicu in lu fattu ca iddi nun menti "unità" di u lettore, è arquantu facirmenti è HISSAIT pòrtanu a persona calcosa di valori, ancu l 'a verità nascoste.

virgulette Wise, paràbule Abul Faradzha

U famosu Abul Faradzh dissi ca la paràbula - un "story, frullato la menti è Efface da u cori di u dulore è a tristezza." Abul Faradzha stessu cùntanu li pruverbi wisest da intornu à u mondu sanu.

un'immersioni The di babbu

Genti la paràbula sàviu circa la vita, una ùn pò dì à u racontu. Un ghjornu, u transitoria sunau, è un omu chì si n'andò à apre. C'era u zogliu di a so figliola cù cumpleta lacrima-specia, intrì in la casa, idda parrava a prima: "aghju ùn pò campà like this, divintava grùassu e grùassu comu si ogni ghjornu I acchianari un tempurale muntagna, è in la matina dinò comincia a attaccari a la pedi .. babbu, chì ne sarà dopu, i ùn amazes li manu? ".

Iddu nun rispunni, appena si n'andò à u fornu, è mette in u so trè grasti chinu d 'acqua, primavera frescu, si misiru' ogni carota, ovu è spartu u noms de Piatra caffè. Dopu à 10 minuti, lu ragazza tannicchia caffè in un calice, è mette una carota è ovu nantu una bord. Na vota ca si purtò una cuppa di vìviri sfarenti di u visu, l 'omu a so dumanda:

- I mo figliola, ciò chì hà cambiatu in ste cose?
- carotte Fresh còciri, addivintau untuose. Caffè spariu senza una prisenza. Egg branza li saldò.
- You sò apprizzata Paramount solu, ma chì l'taliannu lu in un altru modu. Forti, è dura a ràdica di verdura ogettu state è canzoni. Comu pi l 'ovu - armenu si ha mantinutu u so visu, comu carotte, ma u so scinariu internu hè diventatu assai cchiù e piglia. Caffè dinù subbitu accuminciò a dissolve, una volta in acqua calda, saturare lu incù u so gustu è aromatica, chi voi avà gudiri. Chì hè ciò chì pò succede in la vita di tutti di noi. genti forti vi a faint sottu à u pesu di seriu, è debbule è fattu - arrivare in u so pedi è senza più vi calà i so mani.
- È chì circa u caffè, chi ci insegna a so reincarnazione? - addumannò a figliola interessu timid.
- Chistu è lu cchiù brillanti li rapprisintanti di la vita inghjuste, pigghiannu la cause cumplessu di l 'accidente, si sò quant'è à ciò chì hè pusitivu, mentri dava ogni prublemu un pezzu di u so gustu è muscu. Chisti sunnu genti spiciali ca, sapianu ogni tappa di a so vita, vennu cosa nova, à sente u mondu di una bellezza di a vostra anima.

Li pruverbi e ditti saggiu. U paràbula di u Rose

I camina lu gran ventu di lume è sapia Certu è primure inghjuste. Ma unu beddi e duci ghjornu di statina, si scontra una rosula rossa, chì in u so tendenza dilicatu circà ancu più bella. Beautiful petali rispunniri a la natura, dolce, gustu dilicatu è periodu. U ventu paria ch'ellu ùn hà espressai a so devozione à una pianta dilicata, dunque si tirava cù tutti i so putiri, scurdannusi circa lu tenerezza chì fù bisognu fiore. gambu impussibile a sustiniri un capu accussì forti e scure, su e arzillu vinni rumputu. ventu maestru di pruvatu à manna lu so 'amuri è stallà u periodu prima, ma era troppu tardu. Gusts surpassed, turnò a la vecchia abbituatu è dulcezza chì enveloped u corpu, moru di i giovani i rosi, ella perde prestu u so vita.

Allora u ventu vuciari, "voi I detti tutti i mio forza, grandi amuri Comu si voi ghjustu slomitsya?! Cusì, a to forza amore ùn era abbastanza pi stari cu mia pi sempri!".

Canta u solu cù u listessu aromatica accumpagnatu u so noms de seconde, rispunniri a un discursu passiunati in u silenziu.

Ùn andate làcrime, in vanu

Un ghjornu, un vechju, ma assai sàviu Litturi, lettura, un altru travagliu scientificu, iddu si furmau. By pigghiannu la Suspect di libbirazzioni, si 'ntisi di lu fila daretu:

- Prufissuri, di sparte cun noi a so saviezza, è fermezza. How do you cuntrullà u vostru emozioni, picchi ognunu di nuatri lu sapi quantu dura per voi.

'Nveci, lu parraturi accuminciò a parlari barzilletta longa è vivi, tutte e di li equitazione, senza eccezzioni di ririri. Quandu lu pubblicu calmaru, cci dissi la stissa storia, di novu, ma solu un pocu ridiva. Nantu u visu di l '' altri firmonu i quistioni chì u stava à l 'aria. Ripitennu pi na terza vota, issu assai vosi. In cuntrastu, nè di a presenza ùn hà ancu surrisu, tuttu era in Limbo e cundizione immensa.

- Guys, perchè tù pudia micca ridiri a mio chiste trè volte? Vi sentu tristi e ogni ghjornu nantu à u listessu scopu.

I prufissori si fici tuttu, è tutti à pusà à u pubblicu à riflette à a so vita.

destinu

Un ghjornu, a grana à a periferia di una piccula cità vene à u rùnnini saggiu. Si stalla in un picculu albergu è ogni ghjornu pigliò un saccu di genti ca si perdi in a so vita.

Unu giuvanottu longa circava risposta di u so distinu in l 'libbra, ìri parechji di l'anziani. Certi cunsigliatu à dans la, evitendu collisions cù prublemi è guai. Altro, parò, li disse chì natari contru à u marea - poi vince a forza, a pigghiari iddu. Decidi à pruvà a so furtuna è canta à u bordu di l 'anziani.
Nantu à u custatu di la cammara, u giuvanottu, videndu un omu chì circava di qualcosa in lu fustu. Si girava per un mumentu, è puntò a sedia à u tavulinu, standing.

- Dì mi ciò chì d'ti duna fastidiu, canta è voi aiutu.

U ghjuvanottu avia dittu a visita lucca sage di lettura libri è cunsigli.

- Andà cu lu flussu, o contru à u? - à a fine di u racontu, dissi.
- I sugnu scusa, giuvanottu, I prubbabbirmenti vichjàia è i so pures intesu. Unni vuliti jiri ellu stessu? - ùn cerca, su da lu so travagliu, ci addumannau l 'URSS.

L'ammore di e parolle

Un omu vechju cecu à pusà nantu à a strada, cù un segnu dumandemu per a limòsina da passanti-da. A so scatula era solu uni pochi di minuti, u sole di statina cascatu in u so 'longa, li gammi magre. A stu tempu, passau da un vulendu ghjovana donna chì si firmau di un mumentu, idda pigghiau la balata e scrissi qualcosa mmia. L'omu vechju è sulu pigghiau la testa, ma li disse nunda di a so chjassu.

Un ora più tardi ch'ella fù torna, si trova in un passu passu è facili. Scatuli a ddu tempu era piena di brillanti novu muniti chi stati aghjuntu ogni minutu passendu da populu.

- Bella ragazza, chi vi sò cambiatu u mo tag: nomu? I vulete sapè ciò chì hè scrittu ùn ci.
- Hè ùn dì nunda, ma la virità, I sugnu sulu un pocu i so curretta. Idda dici: "Ora ci sunnu tantu bella, ma par disgrazia I pussutu mai vidiri". Tossing uni pochi di muniti, idda desi lu vicchiarìaddu, un surrisu e lassaru.

felicità

Era un ghjornu di statina nantu à a strada di trè sèmplice omu. Avemu parlavanu circa a so vita difficiule, ma di sang canzoni. I ntisi sicuru aiutu pardunà calchissia, à guardà u teatru, è ci hè la cuntintizza.

- ogni Your cosa vi pò garantitu! Dì ciò chì vi dariti - felicità gira à a prima di viddani.
- Un saccu di dinari vogghiu à ùn campà in puvirtà nanzu a fine di i so tempi, - ci dici a so 'omu.
Ucria cumpiì u so desideriu, è si n'andò ver di i paesi cù un saccu di dinari.
- E chi voli? - appellu à a felicità di u sicondu omu.
- Babu vulete tutti li fimmineddi era bedda!

Subitu dopu, a lu ci hè una bella donna, un omu chì i so u piglieti è dinù si n'andò di u paesi.

- You vulete chì? - dumanda per felicità in l 'ultimi Guy.
- A self-tandu chi voli? - dice u tippu.
- I me a nesciri fora di u teatru, u mio bè un picciuttazzu, - s'agnunìa dissi la cuntintizza.

A Guy arretu, truvata la lunghizza di la strada, è si prusternonu a felicità. Si girò, ma addivintau daretu à u paese. Ucria te subitu fora e curriri apprìassu a iddu, accumpagnata da a vita.

lume arapisti

In i tempi antichi, quandu ci era micca tantu mondu reta Web è una varietà di pasqua, genti si n'andò à mari in i battelli sèmplice. Allora una squatra di curaggiu si n'andò in un longu viaghju, piena di rinunziò.

Qualchi ghjorni dopu e so nave pigliatu in una timpesta è a chiacchiariari, ma solu arriniscìu a sarvari un coppiu di marinari spirienza. Iddi Ind'e nant'à un stranu isula luntana, a lu scantu e pi la fami pirdennu pianu pianu u so menti.

In un ghjornu chjaru assulanatu ci sbarcò nave stranieri. gioia mmensa purtatu sta a salvezza, è dicideru di custruiri un fanali altu è di longa durata.
Nunustanti lu raccumannarisi, si firmò nantu à l 'ìsula finu à a fine di a so vita, cum'è godere, u so scopu. People guida hè un gran cuntintizza e onuri di ognunu d 'iddi.

cunchiusioni

In issu articulu paràbule wisest ùn fà sorte la menti a l'lettore, è arquantu facirmenti è HISSAIT pòrtanu a persona calcosa di valori, ancu l 'a verità nascoste.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.atomiyme.com. Theme powered by WordPress.