Food and drinkRecipes

Cucina georgiana nantu à a tola

A cucina georgiana hè cunnisciuta ancu fora di Geòrgia. Hè furmatu nantu à i seculi, è, anche si teni a tradizione culinaria è antica, hà saputu una forte influenza iraniana è turca. Certi piatti sò longu eserianu internaziunali, per esempiu, khachapuri, pollame di tabacco e kharcho.

Cucina georgiana hè heterogeneia, hè successu storicu. U centu di u paese di i seculi anu falatu sottu a influenza iraniana, è a punente - sottu u turcu. Questa puderia micca influenza a cucina. Allora, in una parte di Geòrgia prefèmanu u cordellu, in l'altru - poultru. In u georgiu uccidentale, i pastes piquant di mchadi sò populari, è in u livante - panore di u triple. In una parolla, unu pò parlà micca di a sola cucina di stu paese cun sulu una certa difficultate. In ogni casu, a culinaria georgiana hà una funzione cumuni: hè un cuntrastu persu è piccante. A caratteristika hè ancu l'usu generale di leghje, i casgi, spezie è tutti tipi di frutti. In u georgiu uccidentale, i piacè calori sò popular. I salti chì si usanu quì sò diffirenti da quelli chì sò in u livante di u paese. Di a carne, l'abitanti di u Sakartvelu sò più fondani di avanguardia è a vigna. Rariempellu chì un platu senza senza salsa.

In nota di e caratteristiche principale, avà avemu parlatu di i pranzi chì a cucina georgiana hè ricca - khachapuri, kharcho, lobio e altri. Khinkali hè un pezzu speciliu di dumplings, rientre di ricchettu di ricchettu (hè megliu di piglià carne grassa) è spices. A pasta hè a più sèria, fatta da acqua, farina è salata. Cume hè stampatu, da esse cut crops as much as a platinum. In u centru di ogni ghjocate nantu à una cuchja di carne piccata è, poi allora, avà. Unu unu, presu di crushed khinkali in fogghiu acqua salata. Coglie u focu bellu durante quinze anni.

Cucina georgiana hè assai ricca, khindi hè solu unu di i numerosi platti. Pò esempiu cume cocchji khachapuri. A mezza pignata di farina, aghjunghje u latte à a temperatura di l'ambienti, 20 grammi di latte (assuluta), un oliu vegetale. Agitate boni è divite a pasta in cinque parti equitali. Immediatamenti l'utilizanu o invià à u frettu. Half a kilo di u furanu suluguni è 200 grammi di u furmagliu Imeretian, chuleta, cungla l' ovu è aghjunghjenu 20 grammi di latte à a massa resultanti se u furmagliu hè magne. Rola a pasta in circles cun un grossu di cinque milimetri. Per allughjà l'aire, fate perforazioni cun elli. Finamente chop the greens (aneto, cipolle verde, salsa - tutte di 25-30 grammi). In ogni unu di i circles aghjustanu 250 grammi di furmagliu à pieni è sprinkle cù verdi, cunnette, alluminendu u diamitru, è ci avuccinate i spiculi. Scacciate u rolling pin per ottene un grossu di 1 cm, torna facenu periculate. Ciò chì avete ricevutu, mandarà di dece minuti in u fornu, à u limitu limate.

Cucina georgiana offerta un veru modu di sopa, cum'è harcho. Pigliate trè cente grammi di pecculinu di cuginu, cutùtu è foglie. Finamente chop a cipolla, aghjunghje u pappaghju negra. Passate in un oliu vegetale à trenta grammi di purée di tomate. Chop è mischjà u verbe è l'agliu. Arreri u cereale di risu, è da mandà à l'acqua furiosa cù u puree di tomate è e cipolle picatu. Cinque minuti prima di sguassà di u pranzu, aghjunghjenu a veghje, l'agliu, 10 g d'Adzhika, una culloca di salsa Tkemali, 5 g di chili, 1 graminu di craimi è 1 graminu di lupu-suneli à a panetta. Mettite tuttu. Sò troppu pò esse spressu nantu à i piatti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.atomiyme.com. Theme powered by WordPress.